You must need to login..!
MOL România își extinde rețeaua cu trei stații de servicii noi și își atinge pragul de creștere organică
- MOL România a deschis trei stații noi de servicii în Brăila, Oradea și Călărași, în ultimele 30 de zile
- Noua identitate a stațiilor și serviciile oferite în fiecare locație reflectă angajamentul MOL de a oferi o experiență îmbunătățită clienților
- În stațiile de servicii MOL, clienții B2B și B2C se vor bucura de îndrăgita cafea Fresh Corner, de oferta variată de preparate delicioase și de carburanții de înaltă calitate MOL EVO, dar și de toate beneficiile oferite prin platforma de loialitate MOL MOVE
VIDEO
Călărași, 12 septembrie 2024 – MOL România își extinde rețeaua națională cu trei noi stații de servicii în Brăila, Oradea și Călărași, inaugurate astăzi în cadrul unui eveniment la Călărași. Odată cu deschiderea noilor stații de servicii, MOL România își consolidează prezența locală în parteneriat cu comunitățile locale. Investițiile dedicate deschiderii acestor stații fac parte din angajamentul continuu al MOL România în economia locală – compania a investit în infrastructură 300 milioane RON (peste 60 de milioane de euro) în ultimii trei ani.
Noile deschideri subliniază angajamentul companiesi de a crește în regiuni cheie și de a servi comunitățile locale și extind prezența MOL în regiunea de sud a României. În plus, acestea reprezintă un pas important în dezvoltarea continuă a companiei și în consolidarea statutului său ca partener regional de încredere.
Având o identitate vizuală nouă, care se observă imediat prin gama largă de servicii și designul modern al pompelor, noile stații reflectă angajamentul MOL de a folosi cunoștințele și tehnologia pe care le are la dispoziție pentru a oferi o experiență îmbunătățită clienților.
VIDEO
„MOL România are o strategie de creștere organică, iar stațiile nou deschise joacă un rol important în consolidarea prezenței noastre pe piața locală. Cu un design modern și servicii variate în fiecare loc, aceste stații reflectă angajamentul nostru de a deveni prima alegere pentru clienți, ca retailer de bunuri de consum cu soluții digitalizate și ca furnizor integrat de servicii de mobilitate. Stațiile noastre de servicii sunt mai mult decât simple puncte de realimentare. Acestea sunt destinații practice unde clienții pot găsi o gamă diversificată de servicii, se pot bucura de cafea și produse gastro, având o experiență de calitate în timpul oricărei vizite,” a declarat Gábor Mozga, CEO al MOL România.
MOL Călărași: o destinație prietenoasă atât pentru clienții B2B, cât și pentru cei B2C
Noua stație, situată pe str. Prelungirea Sloboziei, nr.1-1 C., include mai multe elemente noi care adresează nevoile diverse ale clienților. Pentru prima dată la nivel local, clienții pot găsi în stația de servicii MOL o spălătorie auto manuală cu mai multe compartimente, care permite spălarea simultană a mai multor vehicule, inclusiv spălarea șasiului. Aceasta reduce timpii de așteptare și oferă o soluție rapidă și eficientă pentru curățarea mașinilor. De asemenea, toate beneficiile oferite de platforma de loialitate MOL MOVE sunt disponibile și în noua stație, inclusiv reduceri pentru serviciile de spălătorie auto, oferte speciale și alte recompense.
Stația de servicii din Călărași dispune de două pompe multiprodus care integrează cele mai noi tehnologii de carburanți și GPL, oferind carburanții de înaltă calitate MOL EVO și MOL EVO Plus, certificați pentru efectul triplu complex de performanță sporită, durată de viață prelungită a motorului și emisii de carbon reduse. Pentru vehiculele de mare tonaj, stația din Călărași dispune de o pompă cu debit mare, care asigură realimentarea rapidă și reducerea timpului de așteptare. Stația include și o pompă AdBlue, iar clienții au la dispoziție o zonă dedicată cu un skid GPL, care oferă acces ușor și sigur.
Experiența Fresh Corner este disponibilă complet la MOL Călărași
În cadrul stației, clienții vor descoperi produsele Fresh Corner, precum hot dog, sandvișuri, băuturi răcoritoare și savuroasa cafea Fresh Corner, 100% arabica preparată la espresoarele barista din locație, de care se pot bucura în zona de luat masa sau pe terasă sau pur și simplu pot lua produsele la pachet. Conceptul Fresh Corner este o componentă esențială a strategiei MOL de a îmbunătăți experiența clienților, reunind în același loc opțiuni multiple de alimentare și de cumpărături. De asemenea, clienții vor găsi o gamă variată de produse alimentare, iar fiecare achiziție aduce puncte care pot debloca noi beneficii în platforma de loialitate MOL MOVE.
***
Despre MOL România
MOL România este o subsidiară a MOL Group și una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezență de 29 ani pe piața autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse și servicii în domeniul comerțului de carburanți, lubrifianți, produse petrochimice și bitum. În prezent, compania deține un număr de 237 de stații de servicii la nivel național, două depozite de carburanți la Giurgiu și Tileagd și un terminal GPL la Tileagd. MOL România are sediul social la Cluj-Napoca, sediul de business la București, un sediu administrativ la Arad și un număr de 259 de angajați proprii. În 2005, MOL România a fost prima companie petrolieră care a implementat un program de loialitate, urmat, în 2024, de lansarea platformei MOL MOVE, care oferă o experiență digitalizată de ultimă generație și beneficii exclusive. Compania a investit în dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru posesorii de vehicule electrice, instalând puncte în 41 dintre stații, care în prezent pot deservi simultan 96 de vehicule electrice. MOL România este un membru activ al comunităților din care face parte și investește în programe de responsabilitate socială adresate educației, sportului, sănătății și mediului. Primul proiect de responsabilitate socială dezvoltat de MOL Romania pe plan local este programul Spații Verzi, care sărbătorește în 2024 cea de-a 18-a ediție. Datorită acestei inițiative, peste 250.000 de beneficiari au fost implicați în activități dezvoltate cu scopul de a-i ajuta să înțeleagă cum se pot implica, în plan personal, în protejarea naturii. Cea mai tânără inițiativă de responsabilitate socială a fost lansată în 2023, prin platforma de educație rutieră „Tu conduci! Familia are prioritate”, dezvoltată cu scopul de a atrage atenția asupra riscurilor din trafic și de a promova un comportament responsabil.